Arkadaşlar benim basımdan 3 yıl önce bir gebelik geçti ama kürtajla sonuclandı…. Bebek istiyoruz suan doktorum geçen ay folik asite başlattı gayet rahmin yumurtalıkların sağlıklı dedi.. bu ay neredeyse hergün korunmasız ilişkimiz oldu adetime 5 gün var 3-4 gündür sık idrara çıkma koku hassasiyeti ve göğüslerde dokununca sızlama var sütyen takamıyorum ve ciddi anlamda kasıklarımda batma belimde ağrı var gebelik belirtisi olabilir mi ? Ne zaman test yapmalıyım ve diğer gebeliğimde aynı belirtiler 10 gün önce başlamıştı sizde nasıl oldu