Kızlar her ne kadar bu durumun normal olduğunu bilsemde kasiklarim da ve belimde ağrı var beta 400 geldi iki gün önce reglm 4 gün gecikti başka anormali yok bugün yeniden test yaptıracağım falan içimde huzursuzluk var üçüncü gebeliğim bir tane dusugum var sizin nasıl geçiyor agriniz var mı