34 haftalık oldum ocak başı gibi doğum normalde ama benim kız sabırısz biraz galiba 33. Haftada sancı ve kasılmalar çıktı. Ciğer geliştirici, serum ve fitil kullandım 2 gün geçti dün tekrar sancı çıktı 35 36 haftaya kadar dayansan yetrr dedi doktorum dua edin kızlar 🥹