Nursen21 bende aynen kestirmiyorum ve o kadar bunaldım ki
Kendimi bildim bileli uzun saçlıyım
Saçlarım sarı, ve dibim geldi ve şuan aşırı uzun kırpamıorm bile, bildiğin kezban gbi geziorm 😀
Banada 10 hafta kaldı doğuma inş :)
Saçları 8-9 haftaya boyatcam, doğumdan bi kaç gün sonrada çıkıp saçlarmı ilk kez omuzlarıma kestircem, heycanlıyım 🤩