Kızlar ek olarak mama da kullanıyorum yani hatta çoğunluk mama. 3 aylık olacak. Hipp kullanıyordum memnundum ama son iki haftadır azaldı yemesi :( mamasını mı değiştirsem biberonu mu bilemedim. Mama tavsiyesi başka öneri yapar mısınız aptamil hariç :( bir de biberon Philips avent kullanıyordum emzik numarası 3. Başka meme reddi yapmayacak biberon kullanan varsa tavsiye eder misiniz .