Artık 3. Trimester a girdim ama aşırı haksızlık başladı birden, birçok yerden baktığımda bunun normal olduğu yazıyor ama o kadar çok hareketli spor yapan hamileler görüyorum ki bana garip geliyor bu durumum. Bin adım atsam hemen yatasım geliyor ki hamile kalmadan aşırı hareketli birisiydim, her gün spor yapan 10 bin aldım atardım. Bu arada mide bulantısı ve kusmam daha yeni geçti, evvelden onun yüzünden pek hareket edemiyordum ve şimdi bu başladı. Sizce hamilelikte sonra bu normale döner mi? Yoksa böyle kalan oluruyor mu, sinirlerim çok bozuk.