Kızlar merhaba 38. Haftaya girdim bebeğin başı 2-3 haftadır aşağıda. Bu hafta kontrole gittiğimde doktorum doğum pozisyonunu almış ama kanala girmemiş dedi. Normalde bebeğin başı çenesine doğru olması gerekiyormuş benimki yukarı bakıyormuş. %50 dönebilir yada sezeryana gidebilir yada zor doğum olur dedi. Aynı şeyleri yaşayanlar var mı kafası dönen yada sezeryana alınan