annelerim selam yaklaşık 1 saat önce asansörde kaldım 2-3 dakikalık bir durum olmasına rağmen dar alan ve karanlık fobim olduğu için korkudan kramp girdi 17+1 haftalığım şuan hafifledi ama doktora bunu bildirmem gerekir mi 4 gün sonra kontrolüm vardı ufak ufak belli aralıkla ağrım var yatıp dinlendikçe azalıyor ama doktora söylemeli miyim bilemedim