eliff__ bende etkisi geçti mi diye merak ettim gebelik testi yaptım dün (6. Gün) hiç bir şey çıkmadı muhtemelen çok su tükettim ondan kaynaklı çok wc gittim sık idrara çıktım bazı postlar da okudum bol su içenler de etkisi erken geçiyormuş bir de aynı markayla yapmaya çalışıyorum testleri bugün yine yaptım bu defa pozitif çıktı bende çok kararsız kaldım