b-bg Begumsen benim ki 34+1 de 2668 gramdı dokror böyle giderse normal doğuma alamam 4ü geçicek gibi dedi :(
Aysun-52 Begumsen bizde 32+5 de 2450 ydi iri bebek dedi 1 hafta önden gidiyor bakalım 7 sinde kontrolümüz var 36 haftalık oluyoruz
Miniklerinannesiyim Begumsen 35+5te gittim 2.500 dogdu salı gunu 37+randevum var bakalım kaç olmuş önce muz fln yemiyordum şimdi her gece bir muz 1 bardak süt içip yatıyorum kızımda da böyle yapmıştım kızım 36da 2.200dü 38de 3.200 olarak dogmuştu inşallah buda öyle olur
Tospiiiiik b-bg benim bebeğime hep iki hafta önde gidiyor çok iri 4 ü geçecek dedi doktor birde tüp bebek olduğu için sezeryan oldum 3150 Gr dogdu 😅
Firdooo409 Tospiiiiik vallahi bende tüp bebek normal istiyordum doktor sezaryene ikna etti. Bana da kilosu fazla fazla geliyor ama cihazlara güvenmiyorum 😂
Byan5 Bazen son haftalar duruyor benimde önden gidiyordu hep kilosu şimdi 38 deyim kilo almıyor 2 haftadır. Doktor sürekli artmasını bekleme normal artık dedi 37 ye kadar hep öndeydi 2 hafta kadar
Miniklerinannesiyim Begumsen inşallah o zaman cok güzel yemiştim alsın diye hep kilo yapacak şeyler yemiştim bunda o kadar umursamıyorum ama yinede yiyorum