dudu-1 Barabar kırkından hemen sonra yapıyoruz biz ama vakti var mı ne zaman yapılır pek bir bilgim yok
Eso_ven Barabar bi zamanı yok bnce ama bebek doğduktan sonra kendinizi iyi hissettiğiniz zaman yapın bence hem bebek küçükken daha iyi örnek 30 günlük siz de rahat edersiniz bebek uyur kimsede temaz etmez bebeğe
Bnguuu_102 dudu-1 yazma ve tesbih 🌸yasin çok gereksiz herkesin evinde en az 5 tane kadifeli yasin var daha kapağı bile açılmamış tamamen gösteriş bence
Seyma77 Arkadaşlar bende Instagramda bır sayfa açtım hediyelik eşya ürünleri satıyorum eğer ihtiyacınız olursa sayfamı ziyaret edebilirsiniz linda_hediyelik
bengonca Ben kızlarımın 40 mevlüdünde sukulent dağıttım. Jüt kumaşa sardırdım. Üstüne mandalla Ayşe ve Elif için sevgiyle büyütün yazdırdım. Fikir olsun 🌸
ilaymom Böyle dağıttık magneti trendyoldan söyledim cok uygundu ve kapı süsü de hediye yolladılar, kolonya da kiraz çiçeği kolonyası herkes çok beğendi 🌸
ENK dudu-1 kolonya zikirmatik çok hoş oluyor arkadaşım yaptırmıştı bakabilirsiniz bu sayfaya enb_tasarm uyguna güzel şeyler yapıyor
Hayal0102 Bi influcerda gördüm nişanında bez çanta dağıtmış üzerine istediğiniz baskı yapılıyor cok hoşuma gitti ben de dağıtacak olsam oyle bir şey düşünürüm farklı ve kullanışlı çöpe gitmez en azından
Eso_ven dudu-1 ben Türk kahvesi ve çikolata küçük algıda yapışık yazılı bir şekilde öyle hazırladım ama almasaydın bu kese torbada lavanta kokusu var onlardan alırdım en güzel bunlar mum falan artık gereksiz açacak falan eskiden güzeldi ama insanlar artık kullanmıyor bile kuran kitaplarıda var onlarada yazık yani alip bekletıyolar bi süre sonra oda gidiyor yazık Günah