2+3 gündür artık tamamen hissediyorum. Kahvalti yaptığımdan bu yana hareketli baya🥲 göbeğim atıp duruyor tekmeliyor galiba. 🐣
Bu kadar hareketlenmesi normal mi yoksa acaba hıçkırık tuttu da onu mu hissediyorum. Hıçkırık tutmalarını biz hissedebilir miyiz