Kızlar troit değerim yüksek çıkmış 5’ten 6,5’e. Kadın doğumdan aldığım randevu tarihine daha çok var. Sağlık ocağındaki doktor onlar ilaca başlatır diye vermedi ilaç. Kontrole gidene kadar yükselmemesi için hangi besinlerden uzak durmalıyım? Yüksek olan var mı başka?