MNesemm Kizlar size bir sorum olcakta benim bat 30 yada 1 gozteriyo ama ben bugün olmadım test yaptım Cook silik çıktı ben bunu pozitif saymiyorum sorum şu benim yumurtlamam takvimde 20 gosteriyo geç dolenme olabilirmi
Anneyimmmben MNesemm olabilir canım en doğrusu adetin gecikmesini beklemek. Ama silik çizgi çıktıysa gebe olabilirsiniz kan tahlili verin
Baby_B MNesemm benimde silikti 7 gun gecikmisti Silik gorunce kan verdim 42 cikti düzenli artti Simdi 24.haftadayiz🥰
MNesemm Anneyimmmben canım ben buna silikte demiyorum coook bir gölge gibi çıktı ama tabi yani umudum yok ama yani beli olmaz demi
MNesemm Baby_B ama maşallah cnm yani diyorum ki bak 20 yumurtlam.ama üzerinden 10 gün geçmiş çıkmaması normal mi birde artık şu erken gebelik testlerine fucenim kalmadi ya en iysi kaset
MNesemm Dorammm aaa masallh test valan yaptın mı ya atsan baklm bende m ki Cook gölge çıktı iki tane yaptım aynı sonuc
MNesemm Dorammm adetin duzenlimi benim duzensi işte orası var ya takvime göre 20 yumurtlam ama üstünden 10 gün gesti erken mi yaptım diye dusunuyorum
Dorammm MNesemm yaptım ikinci çizgi çok belli ama buraya yükleyemiyorum ya olmuyor .bnm de çok düzenle .2 ay önce kürtaj oldum ona rağmen yine 28. Günde regl oldum .
Dorammm MNesemm benim de 20 si yumurtlamam normalde .bazen testlerde çıkmayabiliyor kan vermişmişmiydin
MNesemm Dorammm ama senin adet düzenli 28 diyosun benim ki kasim 1 aralığın birinde olmam lazımdı yani
Dorammm MNesemm o zaman 2 gün daha bekle .test yapma o stres insanı mahf ediyor zaten .reglın geçsin birkaç gün direk kan ver
2418 Baby_B ben gecikmenin 2. Günü kan verdim negatif bugün 3. Gün bekliyorum hala sizce varmıdır hamiellik 🥲