Ödemsiz hamilelik olmaz, gittikçe ödemin artacak. Su içmekten başka bir şey yapamazsın. Yüzüklerin sıkıyorsa onları mutlaka çıkar çünkü daha sıkışmaları daha büyük sorunlara yok açabilir. Eğer yüksek tansiyon da varsa pre eclampsia dedikleri rahatsızlık olabilir ama ona anca testle teşhis koyarlar.