Ben hap ve iğneyi hiç tavsiye etmiyorum etrafımdakilerde kullananlar hiç memnun değil ama ben 5 sene boyunca prezervatifle korunduk hiç bir sorun yaşamadık çocuk istediğimiz zamanda korunmadik bence en iyisi prezervatif hem enfeksiyon riskini de en aza indiriyor ben çok memnunum bu durumdan normal doğumdan sonra da ilk ilişkide hiç canım yanmadı çok şükür