Kızlarr 6+3 oldum bugün 6. Haftaya girdiğim gündem itibaren deli gibi bulantı başladı birden iştahsızlık mide yanması hepsi var çok kötüyüm yemek yemek istemiyorum yemedikcede midem yanıyor cok kotu oldum 3 gundur bu sekılde sizde durumlar nasıl bu kadar kotu olanınız var mı