arnka_mommy Doğum sonrası popomun iç kısmında morarma ve aşırı bir ödem mevcut doktor kurşun suyu verdi ama işe yaramıyor 4. Gün oldu hala oturamıyorum rahat yürüyemiyorum bu durumu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı 😑
gmz10 arnka_mommy buz tutmuştum ben de , morarma da vardı kendiliğinden geçti. Yürüyemeyecek, oturamayacak kadar değildi ama. Bir de ağrı kesici kullanıyordum belki ondan o kadar hissetmemişimdir. Geçmiş olsun çabucak geçer inşallah.
arnka_mommy Merve_kucuk 1 saat ara ile 15 dakika koyuyorum bende ama kısa sürüyor sonrası tekrar bir ağrı ve oturamama 😑 siz nekadar sürede toparlandınız acaba
Merve_kucuk arnka_mommy Buz eriyene kadar ellemiyordum ben hatta sürekli duruyordu. Ne kadar sürede toparlandım hatırlamıyorum inanın 5 sene olacak neredeyse
gmz10 arnka_mommy kuru tutmaya çalışın dikişleri, pansumanını yapın ve dinlenin bol bol; inşallah en kısa sürede iyileşir.
1Ali arnka_mommy bulabilirseniz deneyin mutlaka ben Dikişlerim içinde kullandım bir yandan batikon bir yandan kantoron 1hafta bile sürmedi toparlanması
arnka_mommy arslann43 mor olan kısma çay ağacı yağı sürdüm iki güne geçti ağrı için ise doktorum fitil voltaren vermişti onunla rahatlıyordum 15 saat etkisi vardı geçti çok şükür size tavsiyem bolca ılık su ile yıkayın ve kurulayın dikişlerim öyle düşmüştü