Son adet tarihim 25 Ekim Dün kan verdim sağlık ocağında beta HCG 873 çıkmış kaç haftalık oluyor bilen var mı 15 gün önce de vermiştim 0.5 çıkmıştı 2 gün tatil olunca çok merak ettim. Birde Gebe olmayan kadın yazıyor neden öyle yazıyor onu da anlamadım çok üzüldüm bilen varsa yazsın lütfen.
