minnakannesi38 Canlarım ben doğurdum sonunda Ogluşum 39+3 De geldi 2 gece sancı çektim Kendi sancımi hastaneye gittigimde acilmam 1 cm di 2 gecede 9 cm Oldu ve dogum Basladi çatımda dar oldugu icin dikişim baya var kesikte cok şuan yanimda yatıyor mis kokulum🤩 sormak istedgnz sorular felan varsa sorabalirsinizz😘
umidadem minnakannesi38 allah analı babalı buyutsun uzun ömurler versin rabbim 👼🏻🌹 sancı nasıl bir şey acaba çok merak ediyorum ben dayanabilirmiyim çok korkum var iyne batması gibi falanmı
Selenyusuf minnakannesi38 Allah analı babalı büyütsün 🙏😊 doğumun bir kaç gün öncesinde belirti oldu mu hiç ? Sancı nasıl başlıyor ? Bizde 37+6 dayız arada sancılarım kasılmalarım oluyor onun dışında bir belirti yok :(
iremby minnakannesi38 39+3 te sanciyla gittiğinizde acilmaniz 1 cm iken eve gondermediler mi? Genelde ole olunca eve gönderiyorlar diye biliyorum. Suni sanci aldiniz mi?
Damla6606 minnakannesi38 hadi gözünaydın zelişim 😍😘 bizim prenses gibi senin paşada 39+3 te gelmiş 😊 nasıl dogum epidural almadın mı sancıya nasıl dayandın kuzum cok zor oluyo o acı 😑
minnakannesi38 umidadem Amin canim Benim . ❤ kuzum gözünü korkutmak istememem ama 5 dk 3 dk arayla girer sana tek diyeceğim şey sancı geldigi an yürümekle felan karşıla Ben öyle Yaptim
minnakannesi38 Selenyusuf Amin Kuzum . Canım ben karnında sertleşme kasılma ve bebegin hareketinin azlığından gittim sancim hastanede basladi.
Endegerlimoglum minnakannesi38 bende bundan korkuyorum suyum gelir de farketmezsem diye. Bisey dediler mi bununla ilgili yaaa
Endegerlimoglum minnakannesi38 surekli dikkat editprum ama. Afedersiniz idrarla beraber gelme ihtimali var mi bu suyun oylr olursa diye endişe ediyorum