Ozgur201_ Böyle bi şikayet üzerine direkt evet durumunuz çok riskli veya hayır bunlar gayet normal demek inanın yanlış. Her gebelik her kişide farklı olabiliyor. Muayene olmadan yorum yapmamız bir işe yaramıyor riske atmayın ve bi acile görünün içininiz de rahat etsin. İlk 3 ay böyle regl sancısı çeken çok kişi var genelde normal diyor doktorlar. Ama aynı zamanda erken doğum yapan da var.. ben ilk gebeliğimde ilk 2 ay çektim ikinci gebeliğimde yani şuan ilk 3 ay ara sıra ağrım oluyordu şimdide son ayımdayım ve yine olmaya başladı doktorum normal dedi. Mesela annem 9 ay boyunca çekmiş o ağrıları. Ama dediğim gibi gerçek doğum sancısı mı yoksa rahim büyüme sancısı mı bilemeyiz asla kimsenin dediğine göre hareket edip risk almayın, acile başvurun 🙏🏻🙏🏻