Merhaba hanımlar. 25 Ekim son adet tarihim. Normalde 30 güne bir adet olurum. Adet gecikmemin 3. Gününde evde idrar testi yaptım negatif çıktı. Gecikmenin 6. Günü idrar testinde silik çift çizgi görünce kan verdim beta 16, progesteron 7 çıktı. Sizce geç döllenme mi yoksa kimyasal mı bilen varsa yazabilir mi ?