Kızlar günaydın 🌺 idrar yolu enfeksiyonum çok canımı sıkıyor bir ara bitti herhalde dedim akıntılarım normal renge döndü az az akmaya başladı şimdi tekrar basa döndük sarı renkte geliyor doktoruma günlük ped kullanabilir miyim diye sordum önermiyorum dedi 😕 dikkat ediyorum aslında ama lökasiti bir düşüremedim yassı epitelde pozitif bide eser miktarda protein vardı en son (28 ekimde verdim ) doktorum normal dedi çalıştığım için bence geçmiyor gibime geliyor şu akıntıların önüne geçmek için ne yapmam gerekiyor ? Yanma ağrı vs yok 🤗