Bebekannesi_1 Arkadaşlar 37+2 deyiz ve ayak altı yanmalarım ayaklarımda uyuşma avuç içlerimde yanmalar oluşuyor ne gece ne gündüz uyutmuyor normal mi bu sizce böyle olanlar var mı
Gokturkmom_ Bebekannesi_1 36+5iz hareketlerinden zor uyuyorum artık hep uzanmak istiyorum ,oturunca karnım göğsüme doğru batıyor gibi oluyor zor nefes alıyorum
Frkubra Bebekannesi_1 benim üçüncü hamilelegim bendede aynı şekilde oluyor hem hormonlardan hemde vücut üretmesi gerekenden daha fazla kan ürettiği için benim de elim ayagim yanıyor geçen hafta kar yagdi utanmasam yazlık giyip içine oturacaktim 🙂🙂
Bebekannesi_1 Gokturkmom_ bende aynı şekilde geceleri hiç durmuyor çok hareketli hayırlısı ile artık doğurmak istiyorum hep sabahlıyorum son zamanların tadını çıkar bol bol uyu diyenler keşke dedikleri gibi olsaydı
Gokturkmom_ Bebekannesi_1 Gerçekten çok zor uyuyorum 🥹 uykuya dalarsam sıkıntı yokta dalana kadar dönüp duruyorum