Elifezgi35 benim şuan silik pembe ama daha adetime 3 gün kala yaptım adetim gecikirse kan vericem. Benimde kafam karıştı pozitif mi yoksa negatif mi anlayamadım . İmstagram sayfası var bu markanın oraya attım bana negatif dedi ama forumlarda bence pozitif diyende var, yalancı pozitif çıkarıyor diyende, var bu şekilde gebeliğin öğrenende var bu markayla. Anlayacağın bekleyip kan vereceğim en garanti .
