Ozge11 aynen benimde kemikler acilmadigi icin ve hic acikligim olmadigi icin sezeryan 😕 o kadar ugrastik hepsi boşaymis.hem sinirlendim hem uzuldum 😑 gelisme olsaydi bekliycektik. Ama yine yok yine yok. Beklesekte bi kac gun daha cocuk 4 kiloyu gecicek.
Malesef boyle oldu 😔
Belkide hakkimizda hayirlisi boyledir.
Evlatlar Saglıkla gelsin de.
Rabbim hepimizi saglikla kavustursun ins.