AyazAdamom bende bizimkine koca kafa diyorum 😊 tam olcusunu bilmiyorum ama oda 90 küsürdü 😊hem koca kafa hem tombik hem tembel 😊
Sıkma canını bacım evladin icin hayirlisi boyleyse oyle olmasi gerek.normal dogumda belki bi sıkıntı gelişecekti nerden bilebiliriz. Cocuguda bosuna strese sokmus olurlardi.sende her iki agriyida cekmis olurdun.
Yarin filan mi sezeryanin.yada bu gun mu.kanala girmis ya.