Canım benim sağlıcakla kucağına al. Bende senin gibiydim hamileliğimin başından beri ağrı sancı çekiyorum. Ama çareyi biraz akışına bırakmakta buldum. Bak tedbir senden takdir Allah’tan demişler. İnan ne yaparsan yap olacakların önüne geçemiyorsun. Ben çareyi böyle buldum. Sen yine önlemlerini al ama çok düşünmemeye çalış. Çok şükür riskli dönemleri atlatmışsın. Bundan sonrası gerçekten olağan akışına göre şekillenecek. Böyle düşününce sancılarım da bi nebze azaldı gerçekten. ☺️