Benimde dün kanamam oldu 1 ped belki. Acile gittim. Keseyi gördü ama keseyi besleyen damarları göremedim gibi bir şey dedi. Kalp atışı falan da bakamadık. Adet takvimin ile gebeliğin uyumlu olmayabilir dedi. Kanaman durmuş dedi ama. Buna düşük riski var diyoruz dedi. Düşebilir de düşmeyebilir de. Keseyi gördü ama içini göremedi. Keseyi de zor gördü. Ultrason ile göremeyip alttan baktı falan. Bugün de karın ağrım oldu. Yani mekik çekersinde karın kasların ağrır ya tam öyle. Formlarda nette okuyorum göresele falan baktım benim kanamam yoğun ve kırmızı pembe değil. Ama düşük yapıyorsun da demedi. Ben de muallakta kaldım. Pzt gideceğim bi hastaneye ama Merak içinde kaldım. İlaç verecek misiniz dedim ona da yok dedi.