ya kızlar ben 18+3 hamileyim ikinci gebeliğim 5 gündür de ishalim var normalde bebeği 15-16 arası hissetmeye başlamıştım ama şu 2 gündür tık yok sola yatıyorum çikolata yiyorum kahve içiyorum yok hafif sancımda oluyor belimde ve karnımın altında normalmi bu haftalarda içim içimi yiyor hastanede uzak randevumda pazartesi ishalden kaynaklı birşey ollmuş olabilir mi hareketsizliği 😥😔