Babyybabyyy Kızlar 32+5.haftadayım. Sabah 7de kalktım ve çok sıkışık değildim. Tuvaletin eşiğine geldiğimde bacağımdan su akmaya başladı hemen tuvalete oturup küçük tuvaletim yaptım. Su böyle mi geliyor. Nasıl anlıcam
MiracAlpinveUmutunAnnesi Babyybabyyy Ne olur ne olmaz bence bi doktora görünün su bianda boşalır diyorlar ama benimde ilk hamilelikte doktor alttan muayne ederken gelmişti bilmiyorum yani.
Bahar1205 Babyybabyyy idrar olabilir o , haftan daha küçük bu sızıntı şeklinde gelir iç çamaşırınızın arasına pecete koyup takip edebilirsiniz . Ona göre Dr gidersiniz
Hryedz Babyybabyyy bence bu durumu dr la paylasın cunku bende 1. De yemek yerken bı an tuvaletımı yapıyormusum gıbı su gelmeye basladı ama dıgerı gıbı tutmak mumkun degıldı patlamadı cok bosalmadı ama su sızdı ıslandım
Babyybabyyy MiracAlpinveUmutunAnnesi tuvaletim çok gelir tutmazsam sıkışık olduğumdan anlarım ama bu defa birden gitti
yilanbasmedusa Babyybabyyy bi arkadaşım kupkuru çamaşırla gece boyu idrar sanıp gitmiş lavaboya. Mümkün yani, bi doktora görünseniz içiniz rahat eder.
Babyybabyyy MiracAlpinveUmutunAnnesi idrarı kaçırsam anlarım ya. Ne yapıcam ben şimdi nasıl anlıcam of. 2.sezaryen olacak ama haftası az
Bh1006 Babyybabyyy ultrasonda suyun gözüküyor anlarlar azalmış mı falan diye emin olamıyorsan eğer doktora git yine de
asyap Babyybabyyy o zaman kesinlikle gidip gözükün değilse ne güzel işte içiniz rahat eder ama suysa ihmale gelmez haftanız çok erken
Babyybabyyy Bh1006 eşim diypr ya su değilse. Bende emin olmak için gitmemiz gerekiyor diyorum. Süphen bitmiyor diyor of
Mrvsmt2502 Babyybabyyy su olsa devam ederdi. Gebelik ilerledikçe kaslarınız gevşediği için idrar kaçırma daha sık oluyor. Böyle anda çiş gibi tutmaya çalışın tutabiliyorsanız idrardır.
Brgmde Babyybabyyy ikidakika acile gidin kendin diyorsun idrar değildi diye bacağından akmış sıkışıkta değilsen idrar kokusuda yoksa değildi idrar belkide. Acile git kafan rahatlar
Brgmde Mrvsmt2502 ama artık geçmiş olay sıkma işi deneme işi geçti yani. bence idrardır demek yanlış yönlendirmek olur. Herkeste farklı geldiğini okudum bazısında aralıklı devam ederken bazısında birdefa da geleblyormş hiçbirimiz doktor değilz bence en güzeli acile gitmesi.
Yenianne6161 Ablacım ne olur ne olmaz sen bi git ne olacak gitsen benimde sabahtan beri karnım kasılıyor normal mesela bu haftalarda ama gidicem bugün doktora