AselM eğer imkanın varsa özelde çektirmeni tavsiye ederim ben İzmir’de yaşıyorum renkli ultrason sırası devlette sıkıntı oluyor haftan geçmiş oluyor o sırada onun için en garantilisi bence özel ben dogumlarimi devlette yaptım ama sadece renkli ultrason özelde yaptırdım canm