Kızlar 9 gün sonra günüm doluyor normal doğumu bekliyoruz. Doktorum 11 aralığa kadar bebek kendi gelmezse direkt sezeryana alırım dedi. Grip oldum sabahları burnum tıkalı uyanıyorum başım ağrıyor ishal oldum anlicağınız salgın.doktor bir şey demedi sordum ne yapabilirim nasıl geçer ağrı kesici de dahil hamilelik boyunca hiç ilaç içmedim doktorun verdikleri dışında. Her gün mandalina portakal yiyorum ama hiç faydası yok😓