Belki forumda açtığım konuları görmüşsünüzdür , sabırsız bir insan olarak 1 haftadır her sabah ilk idrarla test yapıyordum hep çok dikkatli bakınca gözüken silik çizgi vardı artık bu gün çok net görebiliyorum ☺️🙏 Tabiii sevinmek için çok erken kimyasalı var test hataları var farkındayım ama ne gelirse Allahtan… Şuan çok mutlu hissediyorum eşime bile daha söylemedim.. Bu forumda bebek bekleyen herkese en doğru en hayırlı zamanda bu duyguyu yaşatsın Allahım 🙏🥰 Tüm dualarım sizinle… Mutluluğumu paylaşmak istedim ♥️♥️♥️
