Arkadaşlar dün şeker yüklemesi yaptırmıştım peşine gün içerisinde uyuyana kadar tatlı, kek ve lokum yedim. Gece 3 gibi benimki tekmeleriyle uyutmadı afedersiniz vajinamdan çıkacak gibi 2 - 3 kere bastırdı dedim düşecek heralde inanılmaz korktum. Genelde kasıklarımda hareket ediyordu zaten makat geliş olduğu için ama ilk defa afedersiniz o kızlık zarının olduğu yerde tekme hissettim. Böyle bişey yaşayan var mı :( 25+5deyiz bu arada ve gebelik şekerim biraz yüksek çıkmış