Bu ilaç için bilmiyorum ama doktorum bana bulantı için ilaç yazmıştı, eczaneye gittiğimde eczacı ilaç için girilen tanıdan dolayı sistemin ilacı karşılamadığını bu yüzden 400 küsür lira bi ödeme çıktığını söylemişti. Daha sonra reçeteyi düzelttirirsem düzeleceğini söyledi. Hastaneye dönüp reçeteyi düzelttirdiğimde 20 küsür lira ödedim. Belki böyle bir sorunda olmuş olabilir diye söylemek istedim. Bir sorun isterseniz.