Aysenur01 Çok korkuyorum dişim ağrımaya başladı 17 haftalık riskli gebelik bi de üstüne yatmam gerekli 😞
mrssyncaa Canım ben 8 haftalığım dişçiden çok korktuğumdan hamilelikten önce de gidemedim.Geçen çok ağrım oldu annemin dediklerini uyguladım sana da söyleyeyim yapmak istersen tabi.Şifa olur inşallah.. 1 çay kaşığı tereyağını bir çay tabağına koy sonra da limon sık üstüne karıştır yaptığın karışımı parmağınla ağrıyan dişine diş etine iyice sür bir de sürekli bi duayı oku üstüne yat ben yaptım inan geçti inşallah seninde geçer.Dua da bu; ve iza merittü fehüve yeşfin ya şafi.🙏🏻