Kızlar bugun kanamam oldu acile gittim doktor dedi kalp atışı var fakat bulamadı bebekleri ilk başta sonra dedi mesanen dolu diye sonra bak burda mesanin yanında dedi ama birine baktı sıçraması iyi dedi sonra hiç birsey yapmadı eve gönderdi ama birine tek baktı dedi ben ikisinide gördüm kan sulandırıcı biri bin yapar ona ara ver dedi progesteron kulan dedi yarın özele gidicem direk ama ne yapcam