Asifenerli Htckubra derin derin nefes alıp veriyorum doktor sırası beklerken oluyor daha çok heyecandan
Deletedmom231 Htckubra listenin en başına beni yazın çok kötü oluyorum. Ayakta dikilemiyorum kalbim çarpıyor tansiyonum düşüyor fena birşey direk oturuyorum veya uzanıyorum başka bi çare bulamadım 🤷♀️
Kosarer Htckubra bendede oluyor 24 haftalığım birde burun sıkıntısı var nefesimde daralıyor zorlanıyorum kardiyoloji ye gittim çarpıntı için sorun çıkmadı şükür hamilelikte olabilen şeyler dedi
Htckubra Deletedmom231 yaaa bende öyleyim tansiyonum hep düşüyor zaten 10-6 bazende 9-5 hiç belli olmuyor 🙄 kaç haftalık hamilesin😊
Ecrinefe Bende de çarpıntı oluyo hemde çok fazla göğüs kafesim ağrıyo resmen benimkinin sebebi aşırı kansızlıkmış doktorum öyle söyledi şimdi sabah akşam kan ilacı kullanıyorum biraz hafifledi
Htckubra Ecrinefe hımm bende demir ilacı kullanıyorum belkide yetersiz pekmez çok iyi geliyormuş onu denicem sizlerde deneyebilirsiniz şifa olur insallaj 😊
ebru_ornek23 Ben de 14 haftalığım, benim de oluyor bayılacakmış gibi direk yere yığılıyorum, doktora sordum da tiroit veya vitaminlerle alakalı olabilir dedi, haftaiçi ikisine de baktırcam
meeese Benim de sürekli 100ün üzerinde.şu anda 27 haftalık hamileyim.ekg dopler falan çekildim hiçbir şeyim Yok.kardiyolog yürüyüş yap dedi hamilelikte yükselebilir dedi.çoğu zaman kulaklarımda kalp çarpıntısı ama yapacak bir şey Yok
Mucize7979 meeese şu an ben de aynıyım ve kendimi çok kötü hissediyorum. 26 haftalık ikiz. Bebeklerin kalbi de hızlı atıyor. İlaç veremiyorlar. Olabilir deyip geçiyorlar ama sanki kalbim kulaklarımdan fırlayacak gibi hızlı atıyor🙄