Dorammm Kızlar 2 ay önce 9 haftalık hamileydim bebeğimin kalbi durdu .40 ım çıktıktan sonra korunmadık ve şuan geçen hamileliğimde yaşadığım belirtilerin aynısını yaşıyorum.aranızda bat 3 olup test yapan var mı ?
ZuZuM_22 Bende 3 bat test yapdım çokkk silik bi cizgiydi tam da inanamıyorum adet günümü bekliyorum inşallah hayırlı haber alırız canlm🙏🏻❤️❤️❤️🥹