çikolata kistlerim vardı boş gebelik geçirdikten sonra dermoid kistimin olduğunu da öğrendim ameliyat kist oldukça büyükte , yumurtalıgın birinin alınma ihtimali var, hamileliğim devam etseydi hamileyken ameliyat olmak durumunda kalabilirmişim , moral olarak yoruldum gerçekten bu süreçten sonra hamilelik süreci nasıl olur bilemiyorum hayırlısı Allah şifa bekleyen herkese şifa versin.