Kızlar selam
Belki bir kısmınıza bunun nesi pozitif dedirte bilir ama yaşadım gördüm anlatıyorum
Ben hep normal dogum istedim öyle nasıl oldu herkesin gönlüne göre olsun 21 Kasım günü saat 1 gibi suyum geldi dışardaydım hemen eve gittim duş aldım son hazırlıkları yaptık ve saat 3 gibi yola çıktık hastane bir saat mesafedeydi 4 de acilden giriş yaptım bu ana kadar sancım yok hiç bi belirti yoktu ebeler kontrol etti açıklık 1 cm bebek kafası yukarıda doktor geldi dedi muhtemelen tarına kadar açılma olmaz bebek kanalda değil yok yukarda suni veririz yarın dedi ben inat ettim saat 5 gibiydi artık hala bişeyim yok başladım YouTube da ki activating lavor videosuna eşlik etmeye sadece 2 kere yaptım be çok hareket etmeye başladım pilates topuyla falanda derken ilk sancım geldi saat 7 de ben sürekli hareket ettim hiç oturmadım sancı geldiğimde nefes alıp verdim saydım saymak aşırı rahatlatıyor uygulamadan kasılma sayacıyla saydım ben annemde her sancıda belime masaj yaptı derken bana bi ıkınma isteği geldi ve ıkındım ebeler hemen odadan beni götürdü ve ben 3.ıkınmamda oğluma kavuştum doğum güzeldi hızlıydı sonrası plesentam rahme yapışıkmış ve onu temizlemeleri zaman aldı onun dışında herşey kolay ve çok özeldi