Sumeyye7322 üüff şu ebeler doktordan daha doktorlar 😂 benide ölçüm yaparken korkuttu, doktorun yanına bi girdim, hocam ebemiz böyle böyle söylüyor diye, kadın direkt dedi sakın korkma, kadın doğum doktorunla bi görüş, bi çözüm bulamazsa ben ilgilenicem dedi, çok korkulacak bişey değil, geneldede geçici oluyor, düzelmeyecek bi tansiyon değil diye beni motive etti 😄 alfa medide günde 2 defa içiyorum, bi sabah bi akşam, ilacın özelliği kan basıncını düzenlemek, çünkü bizim bu yaşadığımızda tansiyon değil, basınç bozukluğu, lütfen kendini korkutup motivasyonunu bozma, güzelce bebeğinle ilgilen, sık sık tansiyonunu ölçme, mümkün mertebe aç karnına ölçmeye çalış, ilacınıda saati saatine iç, seni strese sokan şeylerden uzaklaş, bu süreçte zor ama yapabiliriz inşallah 😄 fırsat buldukçada uyu, çünkü ne zaman uyusam tansiyonum daha iyi çıkıyor