Elifeminc- bence doktorunuza muhakkak söyleyin.Benim de normalde hep 9-5 9-6 olur tansiyonum.Ama hep öyle yani.Bazen kendimi kötü hissediyordum baş dönmesi dizlerde titreme böyle beynim patlıycak gibi oluyordu.Kayınvalidem tansiyonumu ölçtü 12-9.Aynı durumu ne zaman yaşasam tansiyonum bu civarlarda seyrediyordu Hastaneyi arayıp asistana söyledim 15-16 olmadıkca sorun yok dedi.Sonra detaylıda perinatolog tansiyon problemi mi yaşıyorsun, bebeğe giden damarlarda çentik var kan sulandırıcı kullan ve sıkı tansiyon takibi yap bebek tam beslenemez damarlardan dedi Keşke direk doktorla konuşsaydım diye çok pişman oldum.Siz de ihmal etmeyin muhakkak doktorunuza danışın.Kötü bir şey mi bilemiyorum ama en azından emin olursunuz.İçiniz ferahlar.Çok geçmiş olsun