Aygulmom her aile zaten çocukları için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Dediğiniz gibi kardeşimin olmasını tercih ederdim tüm imkanlardan daha güzel olurdu. Hayatta herşeyi düşünmek lazım (ölüm,hastalık,varlık,yokluk).Ben hasta bir anne ve ekmek parası için devamlı şehir dışına gidip gelen bir babanın tek çocuğu olarak, yanımda bir yoldaşım olsun çok isterdim. Şuan hepimiz sağlıklı bireylerin sadece olanakları düşünüyoruz, hastalık kimsenin aklına gelmiyor. Yarın bir gün bana bir şey olursa çocuklarım birbirlerine sırtlarını dayasınlar istiyorum. 🌹