Kızlar hiç korkacak bir şey yok vallahi bakın, ben normal doğum yaptım ve 23 kilo almıştım düşünün doktorum bana yapamazsın diyordu hatta. sadece sancı gelince derin nefes alın verin evde beklerken ağrı gelince oturmayın yatmayın sürekli yürüyüş yapın ve yavaşça sakince nefes alıp verin ki bebeğinize oksijen gitsin. bu şekilde yaparsanız açılma çok güzel ilerliyor inanın ki. evet son sancılar çok kötü oluyor ama doğum odasına gittiğinizde ve sancı geldiğinde asla çenenizi sıkmayın çünkü çene kasları rahim kaslarını uyarıyormuş. tek yapmanız gereken sancı gelince nefesi tutup, büyük tuvalet yapar gibi ıkınmanız lazım. sadece bebeğinizin gelişine odaklanın ve olumsuz şeyler düşünmeyin. diyeceklerim bu kadar allah hepinizin yardımcısı olsun, bir nefeste gelsin bebeğiniz. :)