Mavili1480 Kızlar 2 3 saat oluyor prilam dr içtim anlık etki etti şimdi yatıyorum uyuyamıyorum bulantıdan tekrar ilacı alsam sorun olur mu 😢
TugceOrak Mavili1480 kuzum ben günde 3 tane içiyordum, doktorum 4 taneye kadar içebilirsin demişti. Kaç tane içtin bilmiyorum, yanlış yönlendirmek istemem ama bana doktorum böyle söyledi ve anca öyle rahat bir gün geçiriyordum
betul4444 Mavili1480 benimde bulantım çok oluyor günde 4 adete kadar içebilirsin demişti doktorum bulantı başlamadan içince daha da etkili oluyor bende
Mavili1480 Fatmaacylnn 1 tane içtim bugün doktor 3 kere alabilirsin dedi ama saat yakın olunca ne yapsam bilemedim
irem0596 Mavili1480 yatarken 2 tane içiyordum ben eğer geçmezse sabah da 2 tane içebilirsin demişti doktorum
Fatmaacylnn Mavili1480 normalde benim de çok bulanıyordu doktor 2sini birden içebilirsin demişti sanırım sizde de sıkıntı olmaz ama yinede yanlış yönlendirmeyeyim💕
TugceOrak Mavili1480 ben yatarken iki sabah kalktığımda 1 tane içiyorum canım. İç sen ikinciyi sorun olmaz
Diloo54 Mavili1480 onu içtiğim zaman birşey yok içmessem bulanıyor son aylar zor zaten bebek mideye baskı yaptıkça hem mide yanması hem bulantı oluyor ama geçiyor birşekilde 🥲
Mavili1480 Diloo54 İlk hamileliğimde bulantım haftada 1 2 olur geçerdi yanma çok olurdu şurup içerdim ama 1 haftadır mide bulantısı yaşıyorum ruh gibi oldum 7.haftamdayım daha 🥲