busra05_ Kızlar ıyı geceler 15. Haftaya gırdık mide bulantısı azaldı ve yok gıbı oldu gectı gıbı normal bı durum mu arkadaşlar
Fatmaacylnn busra05_ evet normal bir durum 🥰 bu aylarınızda iştahınızda açılır her şeyi yemek isteyebilirsiniz 😄
Emeltsb busra05_ hamileliğin balayına girmişsiniz tadını çıkarın gayet normal bi durum ben 29. Haftadayım 2 gündür kusma hapını bıraktım herkesin aynı olmuyor 🌸
gunaynur22 busra05_ çok şanslısınız benim hala geçmedi yemek bile yemekte zorlanıyorum sürekli acıkıyorum ama yerken midem kalkıyor
Fatmaacylnn busra05_ en güzel aylarınız bu aylar olacak bol bol tadını çıkarın canınız ne isterse yiyin için 😄 son aylarda çok güzel ama göbüşüm büyüyünce insan ister istemez yoruluyor 😄