Ben sabah gittim ilk aç karnına kan verdim sonra o şekerli suyu içtim 1 saat sonra yine kan verdim ondan sonra 1 saat geçti tekrardan yine kan verdim 3 kere verdim bir saatte bir toplam 3 tüp kan verdim ve şekerli su içtikten 1 saat sonra verdiğim kanda şekerim yüksek çıkmış. Diğerleri normaldi