Bugün doktora gittim 8 haftalık hamileyim karaciğerimde sorun olduğunu ve tiroidimin yavaş çalıştığını söylediler tiroid ilacına başladım folik asit kullanıyordum kullanma dediler Kadın doğumdan dahiliye ye yönlendirdiler o baktı ama karaciğerime bakmadı Gastroenteroloji den randevu al dedi ama İstanbul içinde hiçbir randevu gözükmüyor bu bölüm için ne yapmam lazım bilgisi olan var mı